Stella

5.0 (5 értékelés)

338 óra igazolt tapasztalat

3 900 Ft /óra

Tapasztalt

Foglalás
Ellenőrzött profil

Az életet, a családot az emberi értékeket nagyra tartó és tisztelő embernek tartom magam. Feladataimat, mindig a legjobb tudásom szerint igyekszem elvégezni és a kritikus helyzetekben a lehető legjobb megoldást megtalálni. Erős igazságérzettel rendelkezem és törekszem ezt a környezetemben is érvényre juttatni. Ugyanakkor szeretem a dolgokat érzelmi oldalról is megközelíteni és döntéseimből a szívem üzenete, soha nem marad ki. Örömet okoz, ha jó dolgokkal foglalkozhatok, ha fontosnak és szerethetőnek tartanak, ha igénylik a társaságomat, ha adhatok magamból, ha a személyes példámmal utat mutathatok...Élvezem és feltöltődöm a gyerekekkel, fiatalokkal való együttlét, játék, vagy éppen komolyabb tanulási szituációkban. Mint anyuka, a már felnőtt fiaimra is nagyon büszke vagyok és örömmel tölt el, hogy tudatosan, okosan élik az életüket. Soha nem unatkozom, párommal a legapróbb kávéházban, vagy a legzegzugosabb szentendrei sétánk alkalmával, újból és újból felfedezzük, hogy az élet szépsége, a harmóniájában van....:)

Mivel, rengeteg és felejthetetlen tapasztalatom van, melyek sok erőt és töltést adtak hosszú pályám során, nehéz kiválasztanom azt az egyet... :)- Végzős főiskolásként, tantárgy-pedagógiai gyakorlaton voltam egy középsúlyos gyermekeket oktató-nevelő iskolában. Huszonnégy évesen, első gyermekemmel várandósan, kissé szorongva és nem túl jó kedéllyel érkeztem meg az iskolába.- Talán születendő gyermekem jó egészsége és képességei iránti reménység volt mélyen a tudatalattimban.- Technika órát kellett tartanom...Ahogy az óravázlatommal a kezemben beléptem a tanterembe, a gyerekek körém gyűltek és zsibongtak, láthatóan nagy, kismama pocakomat is szemügyre véve. Kicsit zavarba is jöttem és a megfelelő rendre és figyelemre intő mondaton gondolkodtam, amikor a kis szemüveges Timike megszólalt : " maradjatok csendben, mert Csilla néni hasában felébred a kisbaba ! "- Ez a mondat a szeretet nyelvén, a szívembe égett. "

Herbut Maja értékelése

Lurkók: Adam (4 éves), David (9 éves)

51 óra bébiszitterkedés a családnál.

Megbizhato, turelmes

Égető Eszter értékelése

Lurkók: Benjámin (11 éves)

21 óra bébiszitterkedés a családnál.

Nagyon kedves, és segítőkész, csak ajánlani tudom minden családnak. Jó érzés, hogy a fiam jó kezekben van. Köszönjük! :)

Károlyfalvi Henrietta értékelése

Lurkók: Annabella (1 éves)

16 óra bébiszitterkedés a családnál.

Szuper! ☺️

Dr. Polyákné Turóczy Olga értékelése

Lurkók: Angéla (1 éves), Regina (2 éves), Réka (9 éves)

14 óra bébiszitterkedés a családnál.

Pontos, megbízható, őszinte.

Friedreich Sára értékelése

Lurkók: Vendel (1 éves)

223 óra bébiszitterkedés a családnál.

Csilla a legjobb "pótnagyi", maximálisan meg vagyunk vele elégedve és a kisfiam is nagyon szeret vele lenni.

  • David 7-10 év, Hét éves, általános iskolai diák volt, amikor megismertem. Az első osztályt nagyon nehezen teljesítette és szabad, játékos, éretlen kis személyiségének valóban hosszú volt a napközis tanuló- idő. Nehezen tolerálta az egész napra kirótt kötöttségeket, az amúgy is kiemelten frekventált intézményben. A napköziből haza érve, otthon, fáradtan kellett befejeznie a félbe hagyott feladatait.-- Ezért is vettek fel a szülei Dav mellé.- Nagyon hamar megkedveltük egymást és három boldog évet töltöttünk együtt..:)- Sok-sok türelemmel és szeretettel terelgettem a kötelességtudat, a kitartó és következetes, örömet is bőven adó tanulás és ha kellett, a helyes, tisztelettudó magatartás felé. :) -Dicsértem, bátorítottam és mindig csak olyan követelményeket támasztottam felé, melyeket teljesíteni is tudott. :)- Ha szükséges volt, készségfejlesztést is végeztem nála.Tanulás után, sokat játszottunk és mozogtunk a szabadban, olykor-olykor barátokkal együtt vittem a vidám kis társaságot szabadidős programokra -/ játszóház, mozi , színház /- A lelki életében is jelen lehettem, s ahogy kiskamasszá vált, egyre több és több, számára fontos dolgot kérdezett és osztott meg velem. :)- A bizalmába fogadott. :)- /a vieber csoportjába is bevett :))- Aztán a negyedik osztályt, már egy alapítványi iskolában folytatta, ahol félévente vizsgákat kellett tennie az alaptantárgyakból.- Ezekre is én készítettem fel. :) - Jelenleg boldog ötödikes és önálló nagyfiú! :)) A kapcsolatot ma is tartom a családdal, ha tehetem, meglátogatom őt egy-egy nagy- ölelésre.. :), 2015-2018 között.
  • Tomika és Kiara 3 , 5 év, Tomika 5, Kiara 3 éves volt, amikor az édesanyjuk felvett melléjük. Mivel messze volt az otthonuktól az óvoda, csak autóval tudtam megoldani a kicsik szállítását. Igyekeztem olyan útvonalat választani, amelyik kevésbé volt kockázatos a délutáni csúcsforgalomban . - Szerettük ezeket az utazásokat, mert énekelgettünk, vagy versikéket, mondókákat mondtunk...de volt, hogy a Csipkerózsikát meséltük el vagy kétszer, míg araszoltunk a kocsisorban....:)) Tomikát mindig megbíztam egy kis" külön feladattal "...neki kellett figyelni pl. a jelzőlámpákat és időben szólni nekem.....,hogy indulhatok-e ...:)? -Vagy megkértem, hogy segítségképpen' kukucskáljon balra, vagy jobbra ...mit lát ?- A lakcímüket és a kapukódot is neki "kellett" fejben tartania. Kiara kezét pedig nem azért kellett megfognia a lépcsőn, hogy a kishúga le ne essen, hanem azért, hogy a bátrabb és szertelenebb bátyuskát ne érje baleset..:)! Amikor haza értünk, egy finom uzsonna és a reggeli edények elmosogatása után- /besegítettünk anyának/ :)- miután visszavittük a nappaliból a játékokat a gyerekszobába, folytatódott a közös játék. Tomival az építőjátékok , Kiarával a kirakósok voltak a legnépszerűbbek.:)). Mindketten rajongtak a mesékért, ezért gyakran olvastam fel kedvenceiket, míg ők a játszószőnyegen foglalatoskodtak fülelve a történetre.- Aztán ha szükséges volt, terelgettem őket, hogy rakják el a már megunt játékaikat, hogyan és miért osztozzanak meg közös kedvenceiken. Javítgattam artikulációjukat, fejlesztgettem a szókincsüket, gyakorolgattuk a testsémákat és az irányokat... vagy éppen a váltott kéz és láb- használatot. Anyának örömet szereztünk, :)) amikor szépen ölelték meg őt és mesélték el, mennyi jó dolog történt, amíg távol volt és dolgozott...:) ! -Ahogy enyhült az idő, gyakran útba ejtettük a játszótereket is, ahol önfeledten játszottak és barátkoztak a felügyeletem mellett.- A tavasz elején, aztán a nagyijuk nyugdíjba vonult, ezért boldogan vállalta unokái felügyeletét., 2018. október- 2019. február között.
  • Csiki Pihenőkert 3.5- 7 év / Vakáció a múltban , Óvodás korú kisgyermekeknek szervezik, az általam vezetett csoportokat, hétfőtől- péntekig . Létszámukat tekintve, 15- 27 fő. A tábor napközis jellegű, tehát reggel érkeznek és délután haza is mennek a kicsik. Minden hétnek van tematikus terve, pl. / Báb és mese hét :), Kreatív kuckó :), Kis medve fiai :) stb. A foglalkozások játékosak és változatosak.Munkámat mindig segíti, egy középiskolás, vagy egy főiskolás hallgató.- Szeretem a társaságukat és ez mondhatom, hogy kölcsönös...a korkülönbség eltünik ilyenkor és marad a sok játék és vidámság !- Már az első pillanattól igyekszem a kis vendégekből' együttműködő csapattagokat gyúrni, - ami nem a legkönnyebb feladat.- Ilyenkor veszem nagy hasznát, a sok-éves pedagógiai gyakorlatomnak. Teszem ezt, egy cél-feladat kedvéért is, hiszen a pénteki búcsúnapra' a tábor színpadán egy rövid, a heti programunkból megalkotott kis műsort kell prezentálnunk a gyermekek szüleinek. Ilyenkor a kreativitásom és koordinátori tapasztalatom kerül előtérbe. A tábor sikerét, örömét, mi sem bizonyítja jobban mint az, hogy a kis csapattagok közül sokan, évről- évre visszavágynak és fel is bukkannak júliusban és auguszusig "maradnak". :), 2011- napjainkig / 07/ 01. és 09/ 15. között.
  • Mátyásföld-i rendhagyó történelem órák / 5-14 év, Ezeket a foglalkozásokat a Budaörsi Helytörténeti Múzeum szervezi, az általános iskola felső tagozatának , de rendszerint a család apraja és a szülők is szívesen látogatják a rendezvényt. Ezeken a múzeumi órákon," teleportáljuk" a kiskamaszokat az adott történelmi korba. Rengeteg díszlet, eszköz , tárgy és kellék segíti a munkánkat. A februári programunk a fáraók korát elevenítette meg. Az én "varázslatom " Egyiptom isteneinek bemutatása volt. Miközben kézbe vehették az élethű reprókat és belekukkanthattak egy házi-szentélybe , észrevétlenül tanultak...miközben gyönyörű korabeli képeket rajzoltak és festettek ki a papirusz lapocskákra ....a pedagógia lényegét adom és kapom ilyenkor, az interaktivitás örömét. amikor egy számomra idegen gyerek megnyílik és lelkesen együttműködik velem... :), 2018/ 2019 / havonta egy vasárnap délelőtt 11-13-ig
  • Jelenlegi osztályom / 7-12 év Tünde, Lóránd, Zoli, Dávid, Norbi és Virág , 7-8 évesek voltak, amikor nyújtott első osztályt indítottam velük. Talán hosszú pályafutásom, legnagyobb kihívását jelentette ez a ma már közösséggé formálódott kis csapat.:)- Tanulásukban akadályozott státuszuk mellet, nagyon nehéz szociális hátterű gyermekek pislogtak rám az első találkozásunkkor. Ráadásul, kezdetben rossz attitűddel viszonyultak egymáshoz. Zavarták, feszélyezték egymást, még a közös játék sem ment folyamatos veszekedések, árulkodások nélkül. Gyógypedagógusi munkám alapja, hogy a villámhárító szerepébe bújva, a gyermekek mentális és erre rakódott magatartászavarait folyamatosan levezessem..".megtartsam " őket, miközben meg is kell tanítanom számukra az aktuális tananyagot. - Napokig gondolkodtam, hogy tudnék mielőbb a kis szívükig hatolni, de leginkább mivel?? Ekkor jött a mesekazetta gyűjteményem, amelyet az évek során rakosgattam össze.. és napról napra ezeket játszottam le nekik a csendes-pihenők alatt, újra és újra, miközben nagyon vártam a pozitív változást...! -Betanító' kolléganőm erkölcstan óráján -/ melyen csendes támogatóként' jelen voltam/- Zolika szokása szerint " kitört,"egy egyszerű feladat kudarca miatt és a padján fekvő kedvenc újságját lapokra tépte...Még végig se gondolhattam, hogyan nyugtassam meg, amikor a gyerekek csendesen felállva a székeikről, összeszedték a lapokat és együttérző pofival rakták le, a már csendesen sírdogáló kisfiú elé.- Ekkor ő megszólalt és elismételte az egyik kis tanmesénk üzenetét "- mert szeretni, soha sem késő ! " Ez volt hát az a várva- várt pillanat, amely kinyitotta az ajtót a változás felé... :) !, 2014- 2019.
  • Gyöngyike 10 éves / Tomi, Fruzsi, Lili, Manó...stb. , -A sok gyermek közül, akivel az általános iskolai fejlesztő óráim során találkoztam, a Gyöngyikével való foglalkozást említeném meg. Ép értelmű, viszont a pszichológia nyelvén súlyos, diagnosztizált mutizmusban szenvedett. Ez annyit jelent röviden, hogy : egy gyermekkorban történt súlyos trauma miatt, a verbalitása gátolttá vált. Ott ült, egy akkor negyedikes osztályban 10 évesen és gátolt pszichés állapota miatt, képtelen volt együtt haladni osztálytársaival. Sajnos, csak heti egy órában foglalkozhattam vele. -Sok kreativitást igényelt tőlem az, hogy a kiiktatódott nyelvhasználat egyszerűségét' nélkülözve, milyen egyszerű de célravezető technikákat alkalmazzak, hogy a tananyag legfontosabb témáinak főbb részeit legalább átvegyem vele, vagy, egy -egy elkerülhetetlen tudásszint mérőt megírhasson. Felelősségérzetemet tovább növelte az a tény is, hogy kifejezetten jó- képességű tanulóról volt szó, aki kitűnő is lehetett volna !- Fejlesztő munkámmal párhuzamosan és a szülők beleegyezésével, sikerült egy kitűnő gyermekpszichiáterhez küldenem. -Ezáltal, egy hosszú és lassú gyógyulás vette kezdetét.- Amikor a tanév végén elbúcsúztam tőle úgy éreztem, hogy megint megtalált az a gyermek, akinek a leginkább szüksége volt rám....:)!, 2015-2017-ig
  • József, Tibor, Kornél / felnőttek... , Három, ma már önálló egzisztenciával rendelkező fiam van és egy csöpp kis Somikám :))- Mint kezdő anyuka, kezdettől fogva arra törekedtem, hogy lehetőségeimhez mérten, minden jóval ellássam őket! Melegszívű, egymásra és a környezetükre egyaránt odafigyelő és tiszteletben tartó embereket neveljek belőlük. Képességeiket és érdeklődési körüket igyekeztem kibontani, támogatni...de nem végeztem el helyettük a rájuk váró feladatokat, kötelezettségeket. -Saját példámmal a mások iránti empátiára, ugyanakkor, az önmagukkal szembeni önkritikára neveltem őket. Gondosan figyeltem kibontakozó baráti körükre és szabadidős programjaikra. Tilos volt a trágár, sértő, vagy megalázó beszéd ! - Ahogy nőttek és értek, fokozatosan hosszabbra engedtem azt a kis láthatatlan rugót'...:)- Szavakban is gyakran kifejeztem, hogy az őszinteségükért cserébe, megbízom bennük.- Nem emlékszem rá, hogy egyszer is visszaéltek volna ezzel!- Szakma és párválasztásaiknál stb. kikérték a véleményemet, mely örömmel töltött el, ugyanakkor mindig hangsúlyoztam, hogy a végleges döntést nekik kell meghozni.:)! Igazságos szellemben, azonos értékrenddel és elvárásokkal neveltem őket és a célom volt, hogy felnőtté válásuk után is szeressék és törődjenek egymással. Boldog vagyok, mert valóban így viszonyulnak egymáshoz- és hozzánk is...:)! A gyermekek valóban "vendégek a szülők életében" -méghozzá a legkedvesebbek...:) de tudnunk és elfogadnunk kell, hogy a vendégek egyszer új otthont alapítanak...:) ez történt a közelmúltban a mi gyermekeinkkel is... és ez így van jól...:) ! , 1985- folyamatosan...

diploma

Oligofrén pedagógia /1985.06.20./ Gyp. tanár/ 263/1985 , Pszichopedagógia/ 263/ 1985.

Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola

tanfolyam

Meixner módszer / 180 ó.

Országos Beszédvizsgáló Intézet

tanfolyam

Sindelar 1. / 1998.01.17. / 21 ó.

B.G.Gyp.Főiskola

tanfolyam

Személyiségfejlesztő program/60/ 1999.05.05.

FPI

tanfolyam

Tudásszint mérés / 30 ó. /2005/ 18

FPI

tanfolyam

Viselkedésterápia 30 ó./ 2007/ 17

FPI

tanfolyam

Szabad tanulás / 60 ó./ 2008.04.26.

FES-Team

OKJ

Pedagógus/ll. Tanfelügyeleti ellenőr/ 2015.06.08..

Oktatási Hivatal

tanfolyam

Viselkedési zavarok / 24 ó./ 2018/ 03.02- 03.10.

Főnix-Füred Bt.

tanfolyam

Viselkedési zavarok / 36 ó./ 2018.08.31.

Főnix-Füred Bt.

tanfolyam

Kréta / 30 ó./ 2018. 09.08.

ELMS

  • SNI
  • SNI Tapsztalat
  • Saját autó
  • Jogosítvány
  • Diploma
  • Labdajáték
  • Együtt tanulás
  • Ének, mondóka
  • Főzés
  • Nem dohányzom
  • Kreatívkodás
  • Külső program
  • Házimunka
  • Állatbarát
Ajánlatkérés